Ionică și Georgescu, cu jalba la Cuc pentru proiecte de infrastructură. Piteștiul a ajuns să se milogească și la Cuc pentru a doua centură

În acestă dimineață, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc s-a întâlnit cu primarul Cornel Ionică, cu primarul orașului Mioveni, Ion Georgescu, dar și cu primarul din Mărăcineni pentru a discuta despre problemele care vizează județul Argeș, mai exact o serie de obiective care urmează să fie finanțate în județ, ori sunt deja în curs de realizare.
Am avut o întâlnire de lucru cu o delegație a Municipiului Pitești, condusă de domnul Primar Constantin Cornel Ionică. Printre problemele ridicate de către municipalitate s-a pus accent pe 3 dintre cele mai importante: centura de Vest a Municipiului Pitești, construcția unui nou obiectiv “Pod de legătură între DN73 și Autostrada A1, automatizare barieră CFR pe strada Lânărie din Municipiul Pitești, a transmis, pe facebook, Răzvan Cuc..
La discuții au participat și directorii generali ai CNAIR ȘI CFR INFRASTRUCTURĂ. Ministrul Răzvan Cuc mai spune că a cerut celor doi directori generali să stabilească urgent soluții și termene clare pentru rezolvarea problemelor municipalitătii piteștene.
 “Suntem atenți și găsim soluții pentru autoritățile locale. Cerințele comunităților locale nu pot fi neglijate sau documentațiile uitate prin anumite birouri sau sertare”, adaugă ministrul transporturilor.

Dacă Centura de Vest a Piteștiului pare aproape imposibil de realizat într-un viitor relativ decent, având în vedere costurile, evoluția economică a țării prin creșterea foarte mare a cheltuielilor cu veniturile bugetare spre limitarea investițiilor în infrastructură, , automatizare barieră CFR pe strada Lânăriei este un proiect care ar fi trebuit concretizat de mult timp. CFR ar fi trebuit să rezolve această problemă, tot așa cum Primăria Pitești promitea un pasaj în acea zonă devenită celebră în toată lumea datorită tiriștilor care pierd vremea din cauza deselor bariere. Interesant este că Primăria Pitești se pare că a abandonat ideea construirii pasajului, din moment ce ea nu apare menționată.

Și mai interesant este că, de când a fost dată în folosință prima centură a Piteștiului, conducerea Primăriei - fie că s-a numit Pendiuc, fie că s-a numit Ionică - s-a milogit la guvern pentru această a doua centură. Au trecut de atunci 12 ani, Piteștiul stăt tot cu miloaga. Cu doar doi primari, din 2007 până acum, la potențialul Piteștiului, această Centură ar fi putut fi construit fără probleme pe baza unui proiect pe fonduri europene. Mai ales dacă zona metropolitană și funcționa cu adevărat.

Meteo

Cannot get Pitesti location id in module mod_sp_weather. Please also make sure that you have inserted city name.