Când și cum putem să denunțăm contractele cu furnizorii de internet fără să plătim penalități sau despăgubiri

Potrivit Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), furnizorii de servicii de comunicaţii electronice au posibilitatea de a modifica unilateral contractele încheiate cu utilizatorii finali, însă şi aceştia din urmă pot denunţa înţelegerea, fără plata unor penalităţi, în cel mult 30 de zile de la notificare, dacă nu acceptă noile condiţii
Potrivit unui comunicat de presă al arbitrului pieţei locale telecom, singurele situaţii în cazul modificării unilaterale a contractului în care utilizatorii finali, în mod excepţional, nu pot denunţa contractul fără penalităţi sau despăgubiri sunt: cele de natură pur administrativă şi care nu au niciun efect negativ asupra utilizatorului final (de exemplu modificări ale datelor de contact ale furnizorului); atunci când acestea sunt impuse prin efectul legii; când acestea sunt exclusiv în beneficiul utilizatorului final (cum ar fi includerea unor beneficii suplimentare în pachetul de servicii achiziţionat).

ANCOM precizează că a stabilit formatul şi modalităţile de transmitere a notificării privind intenţia modificării unilaterale a contractului. Astfel, notificarea trebuie să fie redactată cu caractere lizibile care sunt în contrast cu fondul documentului, textul trebuie să fie uşor de înţeles, iar titlul trebuie să fie sugestiv şi să evidenţieze caracterul unilateral al modificărilor propuse.

Meteo

Cannot get Pitesti location id in module mod_sp_weather. Please also make sure that you have inserted city name.